Ecosam35 16. Haftamdayım , aile hekimine gitim kalp atışını duyamadilar, kendi doktoruna git kalp atışlarını duy dedii . Neyse gittim hersey normal ama kendini biraz yordunmu bebeginin olması gerektiğinden biraz daha aşağıda duruyor dedi. Korktummm biraz simdi napicamm