mihraninannesi02 benimde aşiri hareketliydi, nst çekimleri 2 saati buluyordu hareketlerden kalp atışlarini yakalayamiyorlardi , 48 günlüğüz bugün, gayet sakın. Ama doğumda kalp durması entübe zorlu bir 39 günlük yoğun bakım sürecimiz var ondanmi sakın bilmiyorum.