Kızlar şuan hastane odasından yazıyorum ameliyattan çıkalı 3 4 saat oldu daha yürümedim bile öyle söyleyim 😂 sabah saat 9da geldik yatış için işlemlere başladık odaya çıktık damar yolu açıldı 5 tüp kan aldılar sonrasında nst çektirmek için doğumhaneye indim çektirdim odama geri geldim önlük verdiler giydim serumu taktılar 15 20 dakika geçmeden ameliyathaneden aradılar hazırız diye artık kaçışım yoktu, ameliyathaneye indik orda karşıladılar oturdum belimden iğne yapıldı hissetmedim diyemiyorum çünkü hissettim fakat öyle abartılacak kadar değil hemen uzandım sonrasında bacaklarımdan sıcaklık hissettim uyuşunca sonda takıldı başladılar ben hissettim kızlar çekiştirmeleri basmaları hissetmiyorum diyenleri anlayamıyorum sakinleştirici verdiler 😄 işte sonrasında oğlum çıktı yarım saat sonra ben çıktım şuan uyuşukluğum geçti ağrım var ama son ana kadar istemicem ağrı kesici ayağa kalkarken nasıl olcak bilmiyorum inşallah onuda atlatırım 🙏 Herkese kolay doğumlar diliyorum rabbim bi avazda kurtarsın inşallah 🙏