esrasavas Arkadaslar bilmem siz dikkat ettinizmi ama benim karnim resmen dokununca buz gibi bazen. Karnim soguk oldugunda usumuyorum aslinda. Aranizda benim gibi olan varmi?
aslaninannesi7 esrasavas millet üşüyorum diyor ben alev alıyorum resmen terliyorum ama vücudum genel olarak soğuk karnımda öyle neden bende hiç anlamıyorum
Batn7_ esrasavas Benim de öyle canm yanıyorum ama belli bir süre sonra böbreklerim ağrıyor. Karnım buz ama üşümüyorum
esrasavas aslaninannesi7 buz gibi oluyor ısıtamıyorum karnım arada bana da sıcaklık basıyor herkes üşüyorum diye bende yanıyorum ama bu farklı buz gibi
Zey1124 Aynı şey bende var o kadar soğuk ki dokununca resmen buz gıbı ama ben kendımı bıldım bıleli öyle