Celiktaskaya nurdaneg0716 evet adet günü öncesi öğrendim kan testi 2 sonra 150 350 diye diye daha katlanıp gidiyo
Busratez Cnsmv ben 18 kasımda gittim ilk 2 hafta sonra gel dedi onu bekliyorum. Ama o kadar sabırsız bir karakterim ki zaman hiç geçmiyor 😂
Busratez Cnsmv bende çok heyecanlıyım ama kalp atışını duymadan hamile olarak hissetmiyorum kendimi 😞 ailemede çok söylemek istiyorum bir şey duymadığımız içinde kimseyi heyecanlandırmak istemiyoruz. Ayol hayat bize çok zor bu beklemek özellikle benim gibi sabırsızsanız 😂😂
Dost12 Kizlar bende bugün 4+3 hic bir belirtim yok.. Buda beni deli ediyor🥺anca ögle bütün gün yorgunlun var okadar. Korkmuyorum degil.
Alicee Bende 5+0 daha çok yeni kanda çıktı ama henüz doktora gitmedim kese ve kalp atışı oluşsun diye bekliyorum öğrendiğim zamanlar kasık ağrım çok vardı sol taraftan biraz geçti gibi ama bakalım hayırlısı. Göğüslerim şişmeye başladı..
Dost12 Alicee aynen canim Sol kasikta agri vardi Gitti . Belkide bu 7 ci hamileligim artik vücut alisti sanirim ama baskada bir belirtim yok istahsizlik var iki gündür okadar.