Kızlar, reglim geçen hafta gecikti ilk hcg 103 2 gün sonra 326 çıktı bugün 6.gecikme günüm 2012 çıktı
Pazartesi doktora gidip keseyi göreceğiz, ben geçen ay çok erken test yapıp kimyasal gebelik geçirdiğimi üzülerek öğrenmiştim gerçekten çok yorucu ve yıpratıcı bir durum. Bu durum sayesinde erken davranmamayı öğrendim lütfen sizde erken davranmayın. İnşallah hepimiz bir gün bebişlerimize kavuşuruz💕