semrakarahan Mrv133 olur tabi limonda asit vardir oyle sade tukeymeyin limonu bnde seviyorm suya sıkıyorm sodaya skiyorm
Krasivyy Mrv133 herşeyin çoğu zarardır limonda eser miktarda asit ve şeke rvardır minimum tüketmek lazım
balinannesi20 Mrv133 bebeğe zararı olur mu bilmiyorum ama kanı çok cıvıklaştırıyor mideyi çok ekşitiyor kan konusunda doğumda sıkıntı olabilir 🙇🏻♀️
Eminer Solmazaltinisik bnde cok yiyorum gunde 1 mutlaka cok cnm istiyor ilkbas düşük yapar die yedirmiyordu kaynnamgil ama bn yiyorum
Tuubaaa Mrv133 Ben ilk aylarda günde bir tane tüketiyordum hatta kabuğuna kadar yerdim 😅 bana yeme iyi değil derlerdi kimseyi dinlemezdim sonuç olarak hiç bi sıkıntı yok çok şükür 6. Ayımıza girdik🌺
Srfn11 Mrv133 Bende portakal hergun bitane suyunu iciorum icmemem imkansiz cnku cnm istior doktoruma sordum testlerim yapildi sorun yok ddi
oznuryalcn Mhomhomho ilk 3 ay deli gini limon tursu yedim sonradan tatliya donduk ama benim oglum olacak 😊
Handebl Mrv133 ilk üç ay deli gibi yedim aşerdiğim için hiçbişey olmadı canım merak etme afiyet şifa olsun günde 2 3 tane bile yedim herşeyin fazlası zarar ama çok şükür bişey olmadı 🤲🏻🥰
aybkburk Mrv133 bende limon aşeriyorum ama 9 haftalık olduğum için günde yarım yiyerek kendimi sakinleştiriyorum 😍🙏🏻 zararı olmaz bence de çok sordum ben , tabi çok yememek şartıyla
Mrv133 aybkburk bana sekiz haftalıkken doktoruma sorduğumda düşüğü bile önler demişti ama ben hala yiyorum 28 haftaşık olacak 😂
Babyboy_i Ilk 3 ay deliler gibi yedim.biseyde olmadi sukur 32 haftadayim..limonu soyup elma kimi yiyodum