sweedishish 4 ay oldu doğum yapalı. Emziren bir anneyim adet miktarım fazla geliyor çok yorucu ve bitkinlik oluyor. Adet azaltmanın bir yolu yok mu
R-veyda44 Kansızlık falan olmasın demir eksikliği falan da olunca kan çok gidiyor pedi tasiriyor mu bendede öyle oldu anemi olmuştum doktor sormuştu