Kizlar merhaba, ikinci bebeğime hamileyim ve şuan adet tarihime göre 15+5 olması gerekiyor ama dün kontrole gittiğimde ultrason ölçümünde 14+4 çıktı. 1 hafta geri çıktı ama diğer aylarda kontrollerinde hep ileride çıkıyordu. İlk defa böyle oldu. İlk bebeğimde de hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Yaşayan var mı bu durumu? Neler yaptınız ? Beslenmeyle mi alakalı acaba? Endişeliyim biraz 🥺