Aylizinannesii Sizce doğru mu eğilince karnım sıkışıyor ayakta kılıp sadece secdede oturuyorum içim rahat etmiyor bilgisi olanlar yazabilir mi
Hnfcls Aylizinannesii din kolaylık dinidir sonuçta bir zaruriyetiniz var her tekbiri niyeti ayakta yapın gerisini oturarak kilabiliyorsunuz önemli olan zorda olsa kılmak kolay kaçıp birakmamak rabbim kabul etsin inşallah 🌸🤲
Oksuruksurubu Aylizinannesii ameller niyetlere göredir keyfi değil sonuçta hamilelik hali allah kabul etsin
Rabiamina Aylizinannesii ben bir kere kendimi zorladım karnım artık büyüdü ama. Son rekatta öyle bir baş ağrısı yaşadım ki yat kalk tansiyonum düştü galiba. Siz de zorlanıyorsanız oturarak kılın. Hamileyiz ve böyle kılmaya izin var zaten
Hayal0102 Tabisi o şekilde kılabilirsiniz içiniz rahat olsun ilk tekbiri ayakta almaya dikkat edin ki zaten oyle yapıyormuşsunuz allah kabul eylesin 🌺