Gammz Arkadaşlar ikili yarama yaptırdım hersey normal çıktı ama 3lu yaptırsam mı hangisi daha önemli bu konuda bilgisi olan varmi
Aleyysss000 Hata oranı çok yüksek bütün gebeliğin zehir olur kötü bir sonuç çıkarsa zaten doktorların çoğu da ikili test temizse üçlü falan önermiyor