Omusum Potter58 Elele madre anne yanı olan modeli aldım kurdum çok güzel ama henüz kullanmadım gayet kaliteli görünüyor tavsiye ederim😌
Minervafl Potter58 yatağa bitişik tarafının açılıp kapanmasına ve kumaşının sağlam olmasına dikkat etmiştim ben Kanz withme II aldım öneririm size de
Ftmnnr Potter58 kuzenim kanz marka aldı slepp bişi modelini hatırlayamadım aynısını almayı düşünüyorum o çok memnun
user5213269953 Potter58 ben Hoffie mastic anne yanı aldım. uygun fiyatlı ve kaliteli ben beğendim henüz kullanmıyoruz tabiki ama yine de uzun süre kullanırız büyük ihtimalle
iremmakk Ben yoyko aldım ayrı oda şimdilik yapmayacağız ilk zamanlar anne yanı olarak, sonra beşik gibi 2-3 yaşına kadar kullanırım diye özellik ve konfor bakımından tercih ettim ama ayrı beşik alacak olsaydım eleleyi de tercih ederdim
Potter58 iremmakk ya bir şey soracağım yoykoyu diğer modellerden ayıran ne ki bi tık pahalı araştırdım bir sebep bulamadım.
iremmakk Potter58 bende eleleyle ikisi arasında kalmıştım başta ama sineklik, kumaş, renk ve işlevsellik bakımından yoyko daha iyi geldi gözüme uzun süre kullanacağım için. Ayrı oda yapmıs olsaydım elele alırdım özellikleri çok benzer zaten
Mervekyzd Omusum kesinlikle tavsiye etmiyorum elele markasının anne yanı beşiğini aldım kademeli sallanma özelliği kesinlikle çalışmıyor en düşük kademede sallanmayı aktifleştirdiğimde bile en hızlı düzeyde sallıyor ve otamatik sallanma modu sürekli kendiliğinden kapanıyor az önce şikayet var a şikayette bulundum inşallah geri dönüş sağlanır enazından parça değişimi felan yapılır çok muzdarip oldum bu konuda
Omusum Potter58 Evet var ama üzerine dört köşeden takılıyor yukarıdan sarkıt şeklinde isterseniz aparat alınabilir
Omusum Mervekyzd Yaa tüh üzüldüm kötü olmuş umarım olumlu sonuç alabilirsiniz, ben sallamak için takılan demirleri kullanmayacağım o yüzden şimdilik güzel görünüyor
Arife-86 Elele madre anne yanı park beşik aldık kumaşı malzemesi kaliteli kullanışlı Birde öteki odalar için huggy calm aldım aşırı tavsiye ederim
Potter58 iremmakk ya ben şunu anlamıyorum yoykoda bir fiyat farkı var ama bu fiyat farkına değecek bir özellik bulamadım açıkçası kaçırdığım bir şey mi var acaba bakıyorum hemen hemen aynı özellikler ama neden fiyat farklı
Kuzucukno2 Potter58 kanz sleepside plus kullanıyorum 15 aydır memnunum anne yanı oluyor sallanıyor. Kumaşı falan gayet kaliteli hiçbir eskime yaşamadık yepyeni hala. Sadece tüm park beşiklerde sıkıntı sallamasi zor ve ses yapıyor altinda halı olursa ses yapmaz da yoksa ses çıkıyor.