Senanur07 Haftadayım dün sabahtan beri kalbimde bir ağrı var çok şiddetli değil hafif bir ağrı ama geçmiyor. Bunu yaşayan var mı
aleynanurrc Senanur07 bende yaşıyordum 18 haftalıkken doktoruma sorduğumda bunların olabileceğini söyledi takip et dedi sık olursa o zaman yapılacaklara bakalım dedi iki gün ağrıdı sonra geçti şimdi 20 haftalık