Tasya sağlık ocağında olan sadece tetanoz oluyor ve iki doz şeklinde yapıldığı için birincisi 20. haftalar ikinci dozu 28. haftalar civarında yapılıyor. Üçlü aşı da tetanoz yanında boğmaca ve difteri de var, tek doz olarak 28. haftalar civari yapılıyor. Ben üçlü olani oldum, siz de bence doktorunuzun önerdiği gibi üçlü karma aşıyı olabilirsiniz. Özellikle karma aşıdaki boğmaca, doğumdan sonra bebeği de koruyor