Merhabalar hamişler. Dün çatı muayenesi oldum 3 cm açıklığım vardı Nst’de de hafif sancılarım çıktı. Muayeneden dolayı sanırım ağrım oldu hafif ama gece saat üçten yediye kadar geçmeyen sancı ve bel ağrısından uyuyamadım. Sonra bir şekilde uyumuşum ama ne gelen var ne giden. Bu sancı yalancı da olamaz çok ağrım vardı çünkü 😢 Başına gelen var mı?