Doktorundan memnun olmayan gebelere öneride bulunmak istiyorum ben Yalova Atakentte Sedat Tekeli’ye gidiyorum ve gerçekten kendisinden çok memnunum. Ne çok labali ne de çok soğuk kendisi o kadar tatlı bir doktor ki. İnsanın halinden de anlıyor. Korkutmadan güzelce açıklama yapıyor,ve ilgilenmesi çok iyi. Sekreteri de çok ilgili ve gerçekten aradığınızda ulaşabiliyorsunuz. Ben çok memnunum kendisinden. İsteyen eğer doktor bulamadım ya da memnun değilim doktor arıyorum diyen varsa ona gidebilir.