Bende dört aylıkken kulak enfeksiyonu geçirdim hem klamoks ilaç içtim iki kutu hemde beş gün iğne vuruldum bebek dört ayı geçtikten sonra hiç birşey olmaz merak etmeyin hatta ben dayanılmaz ağrı için parol bile kullandım içinizi ferah tutun bebeğim şuan 37 haftalık ve 3,500 kilo bir sıkıntısı yok allahın izni ile