Mutluluukkk_ Arkadaşlar sancım çıktı ve kasılmalar var bebek çok aşağıda değil ama erken doğabilirmiş. Şimdi serum takacaklar ve ciğer geliştirici yapacaklar. Bebek 2450 kilo bi risk olurmu korkuyorum
susam_18 Mutluluukkk_ benim bebeğim çok aşağıda tutmaya çalışıyorumm 35 haftalık olcam neredeyse kasılma ve sancı da var bol bol. Ben tutuyorsam sizde tutarsınız🙂 yatıyorum sadece.
susam_18 Mutluluukkk_ tek arter tek ven var Kordon’da biraz geriden geliyoruz. Ama oğlum 33+4 te 2600 doğdu.