Kızlar, doğum sonrası sağ olsun komşularım tabaklar getirip bıraktılar. Bir haftadır bende şimdi tabaklara geri ne koyup gondermeliyim ? Annem lokum bisküvi koyulur diyor ama ben daha farklı güzel bir şey olsun istiyorum. Kendi yorenizde nasıl oluyor. Yemek vs de yapamam satın alıp koyabilecegim bir şey olmalı.