Pelnztrk nurdaneg0716 çok çok yeni 2 haftalık bile olabilir ay olacağını zannetmiyorum yeni öğrenmişsiniz :)
Pelnztrk nurdaneg0716 adetten sonra öğrendiyseniz bayağı düşük Beta sürekli takibini yapın 2-3 günde bir yükseliyor mu yükselmiyor mu diye bakın
nurdaneg0716 Pelnztrk iki gün sonra yaptım 2 karı artmıştı bidaha yapmadım desem😄 ikinci gebeliğim o yüzden biraz daha rahatım Perşembe günü randevu aldım bakalım ne olucak kese kalp atışı oluşmuş mu diye
Arasa Kızlar nisanın 3 test yaptım.evde erken gebelik testi var ckti sonra hastaneye gtik Bi gün Kaan verdim 1916 ckti iyimi sizce henüz doktora gtmedim