Sağ kolumdan ameliyat oldum çok kötü bir süreçti suan kolum atelde ve kullanamıyorum yasak dedi doktor hamileyim ve dogumuma bir ay kaldı nasıl olur nasıl idare ederim bilmiyorum çok telasliyim yaşayan varmı böyle bir süreç tavsiyenize düşüncenize çok ihtiyacım var