Hshaujaja hayır sadece ilk hafta sonrası geçiyor kuzum hiç korkma ( en kötü sezaryeni yasamıs biri olarak söylüyorum ) ki ilk gün eve döndüğümde bile yatak carsaflarını falan değiştirmiştim çoçuğun besiğini kurduk esimle öldüm bittim değil asla sadece ilk saatler doğal olarak cok zor ama gün gün azalıyor gözünü korkutma