Nursena2 1prens1prenses_ hayır aksine azaltır hatta sadece baş ağrısını değil mesela reglken kullanıldığında da ağrıları dindirir bende adet migreni var onu içtiğim zaman hiç agrimiyor basım ama icmedigim zaman dayanılmaz bı hal aliyor
12betul 1prens1prenses_ tam tersi canım migren , regli migreni ne hatta çok yoğun baş ağrısını hafifletiyor bile . Tansiyonunuza bakın eğer imkan varsa. Yada sinüzitlerin doludur tam hastalık havası
1prens1prenses_ Alyask o kadar basım ayırıyor ki bugün içmeyim bakayım ertesi günü geçince bir daha içeyim bakım net neyden ağrıyor
1prens1prenses_ 12betul ya bilmiyorm ama gün içinde ağrım yok ne zaman akşam içsem İki gündür akşam dan sonra basım ağrıyor sabah basım ağıryo şekilde uyanıyorum