S_atmaca yok annesi doktor normal dediyse normaldir. Sen böyle şeyler ile hamileliğinde stres yapma❤️❤️ herkesin gebeliği parmak izi gibi birbirinden farklı. Bol bol dinlen. Kaşar peyniri fındık fıstık ye. Kabak çekirdeği gebelikte çok faydalı bol meyve muz . Kızlarını düşün.