Bebisveannesiiiiii Kızlar selam Bugün 30 haftalık oldum bir sıkıntım yok doktora 32. Haftada mı gideyim sizce çünkü en son gittiğim doktor 28 de gitmiştim muayene için 32. Hafta geç mi olur
Minat9496 Bebisveannesiiiiii bence geç olmaz bende 29+5 te gitmistim doktorum 4 hafta sonra gel dedi :) 33e denk geliyor bir dahaki randevum , tabiki gebelikte bir sıkıntı vs olunca direk gitmek gerekiyor
Asi_07 Bebisveannesiiiiii Bende 30 haftalıkken gittim bikaç gün önce 15 gün sonra tekrar çağırdı (herhangi bir riskim yok)
DenizBatus Bebisveannesiiiiii benim riskli gebeliğim olmasına rağmen 3 haftada bir çağırıyor şu an 29dayim 34 den sonra 2 haftada bir gidicem bir sıkıntınız,riskiniz yoksa 32 de gidin
Baby_ygt Asi_07 ben en son 20 haftada gittim suan 27 haftalık oldum randevu 3 hafta sonraya buldum aynı doktora baya geç gitmiş oluyorum ama bebeğim hareketleri düzenli ve bir sıkıntım yok
Guldane32 Bebisveannesiiiiii bende 28 haftalıkken gitmiştim doktorum 1 ay sonra kontrole gel demişti bizimde bı sıkıntımız yok 30+2 olduk