Narin4545 Biz gün tam 30 haftalık olduk şimdi 31 den mi gün almış oluyorum kafam çok karıştı bilen arkadaşlar yazın lütfen
12betul Narin4545 bende 32+1 im yani 32. Haftayı bitirmiş 33 den gün almış oluyorum 🥰 sende 30. Haftayı bitirmiş 31 . Haftadan gün almış oluyorsun canım . Hatta e nabız da 31. Hafta olarak gözükür sen de
Narin4545 30 haftaya yeni mi başlamış oluyorum bi arkadaşım 30 bitmiş senin dedi kafam karıştı şimdi 🤔
Mucizeeanne Birşey sorabilir miyim benım daha yenı gebelığım sız daha deneyimlisinşz 10 haftalığım suan kasıklarınızda hafif bir şişkinlik varmı yanı benım hafif şiş gıbı sol kasığım ozellıkle yada zamanla yanı haftalar gectıkce dolgunlasıcak mı oralarımızda