_Zeliss_ ben enfeksiyonla çok uğraştım en son çareyi enfeksiyon hastalıklarına giderek devletin karşılamadığı sadece damardan verilen 7 günlük bir antibiyotikle buldum. Tavsiye ederim enfeksiyon hastalıkları gerçekten bu işe çözüm bulabiliyor. Ama hem idrar hem de vajinal kültür temizse tabi bunu yapmaya gerek yok. Benim iki kültürümde de üreme olunca çareyi böyle bulduk. Onun dışında ben 20. haftadan beri her hafta kontrole gidiyorum. Her kontrolde idrar tahlili, idrar kültürü, tam kan ve crp veriyorum. Doktorum hiç enfeksiyon artışına ya da olmasına izin vermeden çözümü veriyor. Ber hafta da düzenli olarak enfeksiyon olsa da olmasa da 1 şase monurol ve 1 tane zalain fitil kullanıyorum. Bu sayede enfeksiyondan korunuyorum. Benim bel ağrım böyle iğne saplanır gibi olup geçiyor acaba sizde de öyle mi?