00.00 itibariyle 37 haftalık oldum. Serklajlı hamileyim. Bi yarım saat önce tuvalete gittigimde sarı yapışkan sümüksü bi akıntı geldi hafif pembe leke vardı icinde. Az önce tekrar tuvalete gittigim de peçete de baya kan gördüm. Nişan olabilir mi? Acile gitmek istemiyorum sabah doktoruma giderim. Mesaj attim ama bu saatte göreceğini de sanmıyorum. Panik oldum ne yapacağımı bilemiyorum şuan