Birmelekanness öncelikle sütüm yok sütüm az gibi kelimeleri unutup, sıvı alıp, uyuyup, bebeğinize sarılıp eşinizden destek alıp dinleneceksiniz. Dünyayı da yeseniz olumsuz düşündükçe süt gelmez çünkü bu psikolojik olarak çok etkilenir. Bebeğiniz sütü değil memede kalmayı seviyo çünkü 9 ay sımsıcak bir yerdeydi ve bildiği tek şey emme refleksi. Bu normal ama ne siz ne başkası olumsuz düşünüp konuşmamalısınız 🙃