uykusuz1parol mnks1 atletsiz üşüyen biriyim e birde lohusalıkta da daralmaya müsaitiz 😀ben atlet kullandım ilkinde memnundum
4oglanannesi mnks1 ikiside bence çok saçma çünkü zaten bebek emecwgi zaman atleti alttan açıp beli usutmeye gerek yok üstten direk ipli atlerlerde açıp sutyenide ayni şekilde kaldırıp emzirilebiliyor…Bende ilk heves almistim aldım diye kullandım ama gereksiz bence.
mcansu mnks1 mevsimine göre aslında kışın özellikle dışarıda falan atlet iyi oluyor ama hava uygunsa sütyen yeterli geliyor
eills mnks1 kış bebeğiyse atletsiz de olmaz bence 2 saatte bir göbeğin belin açılacak. Ben ikisinden de aldım denedim de. Bormal zaman için emzirme atleti çok kolaylık gibi hem sütyen gibi sıkmıyor hem de göğsü toparlıyor e bebekten aldım. Sütyen de pentiden aldım o da yumuşacık cok güzel
nazel123 E bebekten aldığım bu emzirme atletinden çok memnun kaldım ben birde ortası çıtçıtlı aldım onu beğenmedim ama bu hem kışın belini falan sıcak tutar hemde çok pratik emzirme sütyeni de aldım içindeki pedler sürekli kaydı sevmedim
Asi_07 mnks1 ben yanlışlıkla sütyen diye atletini almışım denedim çok rahat oluyor henüz kullanmadım ama hoşuma gitti bir de sütyenini alıcam her ikisini de kullanıcam
Hayal0102 Lcw nın kuplu atletlerini kullandım cok memnun kaldım ben de araştırırken arkadaşım önermişti