Yarimm 15haftalik ikiz gebeligim var.. 2 3 gundur kabizlik yasiyorum ve bugun neden vajende kenarlarda sisme olduğunu fark ettim hormonlardan mi yoksa baska birsey mi acaba yasayan var mi
Armgn Yarimm aynı şeyden bahsediyorsak bende de olmuştu sanırım hamilelikten kaynaklı bi şişme oluyor ama yinede doktora sorun
Aysel4497 Bende de olmustu sanırım aynı haftalardaydı ben doktora sormadan o söyledı bebek bu haftalarda kasık agrısı,sık tuvalete gıtme vs.demıstı ve pozısyon olarak makat durus(yanı poposuyla asagıya bası yapar)demiş şimdi videomu izledim de 😊😊yanı normal yola bu haftada gırmedıklerınden şişme yapabılıyor demiş panik olmayın ama gıttıgınızde mutlaka belırtın sızınkı de öle bır durum olabılır