Sebur Kızlar ben tam 38 haftalık oldum bugün kontrolüm var gidicem büyük ihtimal tarih verecek doktor. Kendi isteğimle sezeryan istedim hdhddh genelde kaçıncı haftada alıyorlar?
KurabiyeninAnnesi123 Sebur kimi doktor 38 de aliyor kimisi 39 da genelde 38 de gün veriliyor pazartesi randevum var 38 icine gün vericek büyk ihtimal
Yogurtlupilav Sebur 38+6 da doğurmuştum ben, 39 da duydum. Bu sefer de ssvd düşünmüyorum, en geç 39 gibi alırız dedi doktorum.