Kızım iki aylık çok şükür güzel bi sezeryan süreci geçirdim çabuk toparlamaya çalıştım elimden geldiğince bebeğimle ilgilenebilmek için hastaneden gelince sıcak duş iyi gelmişti sütüm gelmeye başlamıştı hastanede iki gece kaldım hiç gelmedi emzirmeye sağmaya çalışıyorum ama yok yani kesinlikle gelmiyo takviye bişeyler aldım doktorum önerdi onu içiyorum yeşillik tahin falan denedim banamısın demedi 6 ayda olsa anne sütü alsın çok istiyorum artık tükendim bu konuda 😕