Baby_B Kizlar 15.haftadan beri karnimda yatay bir cizgi var sagdan sola uzanan Ve bebek yukari ciktikca her hafta cizgide cikiyor😅 Sizde de var mi😅
Newmomdml Baby_B yani dik cizgi normal linea nigra deniyor ama yatayini bilemedim acaba kilot cizginiz mi yani karsitiriyor olabilir misiniz 😅
gammzeeaa Baby_B çok farklıymış cidden dik çizgiye alışığız da yatay ilk defa duydum cinsiyetiniz belli mi
Baby_B Newmomdml yok canim basta öyle saniyordum. Ama uzun zamandir takip ediyorum😅 Baya cizgi yani,kiyafet izi degil😅
gammzeeaa Baby_B 32. Haftadayım bnde oğlum olacak inşallah bnde dik çizgi var cinsiyetle mı alakalı dycem ama saçma 😂 doktora sorunca bizi de aydınlat sana zahmet
Baby_B bkdusunenanne tesettürlüyüm oyuzden atmayi dusunmuyorum..Birkac postta erkeklerin bu uygulamayi kullandigini abuk subuk seyler sordugunun konusuldugunu görmüstüm malesef Doktora sorarim gidince,sizede yazarim😂