Kızlar acil5+3 günlük ken hafif lekelenmeyle acile gittim dr keseyi gördü içinde bebekte oluşmaya başlamış kanama yok diyip geri gönderdiler ertesi gün gece ani koyu kahve ve kırmızı lekelenmeyle yine aynı acile gittim kese var ama bebek yok bebeği besleyen yapı oluşmaya başlamış dedi ya geç döllenme ya sağlıksız yada boş gebelik denildi 10 gün sonra tekrar görün dedi progesteron iğne yapıldı bi tane ve fitil verildi kullanıyorum bugun 3. gün kanama durdu bu durumu yaşayan var mu gönlümü ferahlatın ne geliyorsa Rabbimden geliyo ama insan yinede düşünmeden edemiyor bu arada hep vajinal bakıldı ilk gittiğimde kese 7mm di sonraki gün 11 mm sağlıksız yada boş mudur