Aylabebek1 bende 2 hafta önce bebek kanalda değil nasıl normal doğum yapıcam diye üzülüyordum, halbuki suni sancı yada kendi sancısı ile bebegi kanala inip doguran o kadsr çok kişi var ki o kadar yorum okudum ki %35 bence neredeyse öyle. Yani moral bozmanıza gerek yok. Sıyırma işlemi neden yapacak doktorunuz onu anlamadım. Ben 2 hafta önce ona üzülürken şuan kafasını yan döndürdügü için sezeryan ihtimalim doğdu mesela… boşa üzülmüşüm o zamanlar diyorum