Serya3 kesinlikle evet tabii ki de bir can ve karar vermek çok zor. Ay ben karşılayamam diyip hemen aldırmaktan bahsetmiyorum ama ben doğan özel çocuğu hiçbir şekilde destekleyemeyeceksem, ona hiç hiç iyi bir hayat sunamayacaksam da günah geliyor. Maalesef bazı durumlarda sadece sevgi yetmiyor, sevgi iyileştirmiyor :(