Fenerli6767 Kızlar 25 haftalıgm çok zorlanmaya başladım bu hafta karnımdan hareket edemiyorum yürürken çok zorlanıyorum sizde de bu durum varmi göbeğim e ağrı vuruyo
aryadeniz25 Fenerli6767 27 haftalık olduk ama bende ağırlaştım şimdiden özellikle uyurken zorlanıyorum yataktan kalkmak ayrı bir zorluyor korkutmak gibi de olmasın kuzum bide son 2 3 gündür midem de aşırı yanıyor 🥹
Bahartekinsoyy Fenerli6767 aynı bende kaburgama bazen batıyor karnım patlayacak gibi nefes alamıyorum yatarken nereye yatsam oraya bayıyor otururken şimdiden 27 haftalık benimki böyleyse ileride ne uapıcam diye düşünüyorum o denli yani
Fenerli6767 aryadeniz25 göbeğimin olduğu yer ağrıyor zaten ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum çok zorlanmaya başladım daha bu haftadan
ilkknurr707 Haftadayım gece 3 4 kere yer değiştiriyorum şimdiden uykular haram oldu sırt ağrısından uyuyamıyorum 😕
Fenerli6767 ilkknurr707 aynen bende de şuan göbeğimin olduğu yerler öyle bir ağrıyor ki uyuyamıyorum geceleri zaten tuvlate kalkmaktan bide o sıkıntı var
MinikBrokoli Cici hamişlerr 😇 bende böyle olduğu zaman doktora söylediğim de ekmeği kes yeme yemişti , gluten göbek olmasın diye 😇