Şuan hastane odasından yazıyorum Salı günü sezeryan günümdü sabah saat 5.30 da tuvalete uyandım tuvalet ihtiyacımı giderdim ama hep aynı hissiyat vardı büyük abdest gaz sancısı oldu onlar da oldu ama yine geçmedi uyumayı denedim ama uyuyamadım sonra belimden sağ tarafıma doğru bir ağrı girdi geçer diye düşündüm sürekli arttı ağrı şiddeti de öyle ne kadar uyumaya çalışsam da gözümü dahi kırptırmayan bir sancı vardı sürekli tuvalette oturma isteği vardı 2 saat öyle çektim geçer diye düşündüm şiddet artınca hastaneye gittim Nst ye bağladılar yolda giderken ağrım daha da arttı Nst de sancı yeni çıkıyordu alttan muayene ettiler 1cm açılma var dedi yok denecek kadar az yani ama hemşire doktorun öğlen gibi alacağını söyledi doktora haber verdiler geldi Nst ye baktı oda hazırlatalım bugün 12 de doğuma alırız dedi hastaneye giderken valizimi arabaya koymuştuk zaten ailelere haber verdik odamız hazırlandı çıktık oda süslemeleri saç makyaj hazırlığı derken 12 oldu ama bu süreçte sancım durdu fakat idrara çıkma isteği durmuyordu tuvalette oturmak istiyordum damla damla sızıntı gibi suyum gelmeye başlamış rengi pembe gibiydi nişan geldi odada damar yolu açıldı ameliyathaneye götürdü eşim de girdi doğuma uyuşturuldum önce soğuk batikpn sürülünce hissettim iğneden sonra bir sıcaklık geldi uzandım tüm vücudum ısındı sonra karıncalanma oldu dokunmaları elleri hissedersin ama acı olmaz diye uyardılar sonda takıldı eli hissettim ama acı yoktu çoğu dokunmayı hissettim bebeğim cok kısa sürede çıktı zaten dikişim yapıldı Ten teması yapıldı fotoğrafını çekildik beni zorlayan tel şey mide bulantısı oldu midem boş olduğu için kusmadım zaten iğne yapıldı bulantı da geçti bebeği çıkarırken bastırdılar birde çekiştirmeler bu kadar ben daha önce kıl dönmesi ameliyatı oldum uyuşturuldum belden o yüzden korkmuyordum ve kendi isteğimle sezeryan oldum zaten sabah az çektiğim sancıyla ben normal doğuramazdım az denilen sancı bile beni mahvetti şuan odadayız bebek te bende iyiyim sütüm az geliyor çoğalır umarım doktor önerisiyle mama takviyesi de uyguluyoruz ilk yürüyüşümü yaptım karşıya baktım baş dönmesi ağrısı olmadı nescafe biter çikolata kayısı suyu hoşaf çorba tarzı şeyler tükettim yarın taburcu olabilir mişiz inşallah diyeceklerim bu kadar Allah isteyen herkese nasip etsin sağlıklı doğumlar olsun inşallah