İkinci gebeliğim 31 haftalık olduk haftaya doktorum iğneyi yapalım dedi doktor ama herkes iğne yaptıktan bir ay içinde doğum yaptım diyen dolu çok kararsiz kaldım ilk gebeliğim gelişimi gereligi için alındı ve iğne yapıldi zaman hemen doğum oldu bu gebeliğimde çok kararsızım bana yardım edin