1Cerenarslan1 Düz yatmistim nst çekilirken 20 lerde oluyordu yan dönüp yattığımda 30 dan 80 e falan çıktı ne demek bu doktor sancılar güzel hissetmiyor musun dedi ama anlamadım düzenli mi düzensiz mi
mrvcermeli 1Cerenarslan1 60 üstüne çıkması lazım sürekli ama yada daha üstlere o zaman sancı görünüyor bi inip bi çıkıyorsa daha var demektir hafif kasılmalar olur sancı daha gelmemiş demekki yakındır ama kaç haftalık.