Kızlar merhaba biz çocuk istiyoruz ama 1 senedir olmuyor. Geçen ay ben hormon testi verdim sıkıntı yok dedi doktor. Eşimde muayene olmasını istedi. Benim her ay düzenli olur adetim ama bu ay gecikmem olunca kan verdim. 4. Gün gecikmede <2 çıktı bekledim acaba bu değer yükselir mi diye ama 8. Gün tekrar verdim yine aynı sonuç çıktı. Şuan 13 gün gecikti adetim. Adet olacakmış gibi kasık ağrım var ama olamadım bir türlü. Birkaç gün daha bekleyip tekrar kan testi yaptırsam mi acaba. Benim şimdiye kadar her verdiğim beta HCG 0.01 çıkıyordu ama bu sefer 2 çıkması umutlandırdı evet biliyorum negatif ama yine bir yükselme görünüyor. Umutlanıyor insan napalım 😔