Hayırlı geceler anneler benim oğlum Onay 8 günlük 6 tane dişi var emzirirken bırakmıyordu ısırıyordu Bir de diş çıkartıyor Tabii ki başlarda çok hani acıyordu ama emzirmediğim zaman acısı geçiyordu ama şimdi oğlumu emzirmiyorum Hala acıyor ağrı yapıyor bugün baktım meğerse Göğsümün altı var ya hani ucunun altı orası böyle kesik çok kötü dayanamıyorum emzirirken kızlar diğerinde emiri yorum ama kesik göğsümde süt çok ve gogsüm sertlesip şişmiş 😔🤦♀️napmaliyım olmadı keserim dedim ama bilemiyorum bıkac saate sertleşmiş gıgsüm wmzirmedigim için kimseyede danısmadim yardım 😕😢