Busealtnl malesef benim de çok az sütüm. Ben de sütü en çok arttıran dut kurusu kürü oluyor, bir litre suya bir bardak dut kurusunu atıp 10dk kaynatıyorum suyunu içip tanelerini yiyorum, rezene çayı içiyorum, Solgar brewers yeast vitamin B12 takviyeisni kullanıyorum. En işe yarayan bunlar oldu ben de ama yine de sütüm yetersiz bu sebepten 20 gunlukten beri mama da veriyorum. İlk 20 gün mama vermemekte direndim ama sarılığı atamadı bu yüzden, bir gece fototerapi aldık. Doğup doymadigini anlamanın en iyi yolu çişli bez sayısı ve kilo artışı takibi ama Doktorunuza mutlaka danışın, gerek görürse mama verirsiniz.