Pamuk3419 Evet 32. Haftaya kadar çalışmak zorunlu eğer izninizi doğumdan sonraya ertelemek istiyorsanız 37. Haftaya kadar çalışıyorsunuz zaten 37 itibariyle zorunlu çalışamaz raporu almak zorundasınız. Eğer 32 de çıkmak isterseniz Kadın doğum Doktorunuz tam 32+0 Haftadanızda çalışamaz raporu yazıyor iş yerine raporu gönderiyorsunuz işliyorlar. İş yeri herhangi bir ödeme yapmıyor devlet size doğum ücretini daha doğrusu rapor parasını veriyor bu parça parça da olabilir toplu 1 ayda da ödeme olabilir 2024 e göre 16 haftalık rapor ücreti 50.000 bin oluyor 😌