Ben ohhs olmadım fakat şişliğim regliden sonra anca geçti. 29 yumurtam toplanmıştı, ara ara ağrılarım oluyordu ama cok hafif. Tek çözümü bol su içmek ve protein ağırlıklı beslenmekmiş ben öyle yapmıştım. Birde doktorum bana her sabah tartıl kilona bak demişti kilo sürekli artıyorsa ters gidiyor demektir.