Merhaba, 13 ve 15. haftalarımda gittiğim doktor erkek olduğunu söylemişti. 15. haftamda uzun uzun baktı bana da [gösterdi](https://) 😄 şu an hala küçük sayılır diyerek açık kapı bıraktı ama erkek olduğuna neredeyse emindi. Sonrasında 21. haftaya yani şu ana kadar bebek kendini göstermedi 🥲 Dün gittiğim farklı bir doktor da kız olduğunu söyledi. Bebek şu an daha büyük olduğu için kız olduğunu düşünsek önceki doktor nasıl emin olmuştu, bana da göstermişti diye düşünüyorum. Sizce hala belirsiz denebilir mi? Sonradan yine değişebilir mi?