PelinZor bende 38+6 da 1 cm açıklığım vardı, yalancı kasılmalarım da daha önce hiç olmamıştı direk gerçek sancıyla başladı benim ki. O zaman Köyde olduğumuz için ambulans çağırmislardi gece 2 de hastaneye yatirdilar acilmam vardı, suyum fln hicbiseyim gelmedi, sürekli de nstye bağlıydim, açılmam baya olduğundan plasentayi ebe kendisi patlattı öğlen on iki de de doğum yapmıştım. İlk doğumum du eve çok iyi ilgilenmişti, bu kadar iyi doğuracağımi düşünmemiştim.