eliff4 Kızlar dışarda avmlere hamile kıyafeti pek bulamıyorum açığım pantolon almıştım ama beli dar gelmeye başlıyor artık tayt alayım diyorum internetten ama nasıl gelir bide kış önümüz kalın olsun istiyorum yada takım tarzı birşeyde olabilir alıp güzel geldi dediğiniz alışveriş yaptığınız yer var mı acaba yardımcı olur musunuz ? (27+2 haftalığım )☺️
Tazeanne123456 eliff4 milladan triko takım alabilirsiniz bende 2 takım aldım lcwdan 2 tayt aldım pilateste giyiyorum sweat ve tshirtlerim hala oluyor sonrasında da giyebilmek ve çok masraf etmemek için en güzel tercih Trendyol milla belleri de trikoların yumuşak oluyor
sacmalamakizim eliff4 Benim bulunduğum yerde avmde bir mağaza var, adı vişne bilmiyorum bulunduğunuz şehirde varmıdır, oradan aldım pijamayı kazak da lc waikikiden aldım, gidip denemesi daha iyi bence.
Munse eliff4 alt grubu h&m aldım before after seri var bel kısmı normal pantolon gibi doğum sonrasıda kullanabilirsin ben çok memnunum
Baby_B eliff4 23.haftadayim bende Kayinvalidem hamile kiyafeti almak istedi bugun avm gittik Maltepe park avm/İstanbul da Tuvizy xxl diye bir magaza var.İnternettede vardir magazalari bence.Fiyatlari biraz yüksek buldum ama bedenleri büyük alma sansi oldugu icin ve sık modellerde oldugu icin ben cok begendim..Oraya bakabilirsinix🥰
eliff4 sacmalamakizim Bursa’da oturuyorum ben üst değilde daha çok alt lazım banada bol kazaklarım var onları giyebiliyorum
sacmalamakizim eliff4 Trendyoldan arama yerine, hamile pantolon ya da tayt yaz canım, oralardan da almıştım ben. 😊
Munse Bende senin düşündüğün gibi düşünmüştüm ama piyasayı gezince yüzüne bile bakmayacağımız kıyafetler bile ateş pahası 😔
Seymabalkara eliff4 tayt olarak trendyolda the fab clothes diye mağaza var ben ordan aldım çok severek giyiyorum. Taytın kumaşı da çok iyi.
Seymabalkara eliff4 yok kalın değil normal bildiğimiz spor taytı kumaş olarak. Pamuklu olanlar bitleniyor almıştım bitlendi ortası. Ama üşütmüyor sarıyor üzerine bir tişört ve sweetle çok rahat edersin. Üşürüm dersen de icine büyük beden kilotlu çorap giy o da sicacik yapıyor 😅karın bölgesi çok rahat taytın göğsün tam altına geliyor asla rahatsız etmiyor.