Arkadaslar selam, en son 23. Haftada perınatoloji uzmanım eşi aşağıda ama cıkabilir 28. Haftada belli olur demişti. iki gün önce hafif su sızıntısıyla doktora gittim prevıa total dedi yani tam kapatma var, ikinci doğumum olacak ilki normaldi.. yaşayan varsa süreci anlatabilir mi? İnternete bakmaktan kafayı yiyeceğim